Ce este o rata de conversie buna?

O rata de conversie buna poate varia foarte mult in functie de tipul de industrie in care va aflati si de tipul de pagina pe care o rulati. De exemplu, o pagina de comert electronic se va astepta probabil la o rata mai mare decat o organizatie B2B, deoarece calatoria unui cumparator B2B este mai lunga si depinde mai mult de educatie decat cea a magazinului de comert electronic tipic.

Brandul B2B va trebui, de asemenea, sa-si examineze indeaproape tarifele pentru conversii mai mici, anterioare – cum ar fi inscrierea la un buletin informativ prin e-mail sau inregistrarea pentru a primi continut inchis. Acest lucru ii va ajuta sa urmareasca clientii pe masura ce se deplaseaza pe parcursul calatoriei mai implicate a cumparatorului.

Ratele de conversie pot varia foarte mult. De obicei, veti vedea o rata de conversie buna in intervalul de 2-5 procente. Acest lucru ar trebui sa fie considerat mediu pentru site-uri web. Daca site-ul dvs. scade sub aceasta, veti dori sa va dedicati timp pentru a va creste numarul de conversii.

Cu toate acestea, site-urile web bine optimizate pot atinge rate de pana la 10-11%. In timp ce doar cateva site-uri web vor putea atinge acest nivel, aceasta inseamna ca marcile

nu ar trebui sa inceteze sa lucreze pentru a-si imbunatati paginile de destinatie daca ajung la 4-5 la suta. Au inca loc de imbunatatire si mai multi clienti pe care ii pot aduce.

Care este o rata de conversie buna pentru Facebook?

Cand vine vorba de reclamele Facebook, directionarea demografica si capacitatea de redirectionare ajuta marcile sa vada rezultate puternice. Rata medie de conversie Facebook este peste 9 la suta, deoarece multi dintre clientii care dau clic pe un anunt ajung sa finalizeze actiunea dorita.

Marcile care nu au inregistrat conversii mari pe Facebook ar trebui sa ia in considerare potentiala imbunatatire pe care o pot obtine prin redirectionarea reclamelor lor. Anunturile de remarketing va permit sa le amintiti oamenilor care s-au implicat cu marca dvs. in trecut, dar au ajuns sa nu cumpere nimic, ca aveti ceva de oferit.

De asemenea, acordati o atentie deosebita continutului pe care il postati pe pagina dvs. de Facebook si modului in care interactionati cu publicul. Asigurati-va ca continutul atrage persoanele vizate prin anunturile si promotiile dvs. Ca orice alta pagina de destinatie, pagina la care anuntul dvs. ii aduce clientilor potentiali ar trebui sa se alinieze cu calatoria cumparatorului si cu personalitatea lor.

Care este o rata de conversie buna pentru e-mail?

O rata de conversie buna pentru e-mail poate varia in functie de tipul de e-mail pe care l-ati trimis. De exemplu, buletinele informative si e-mailurile informative standard ar putea vedea rate de deschidere si clic de aproximativ 20 la suta, dar ratele lor vor fi semnificativ mai mici decat e-mailurile care au fost trimise pentru a interactiona cu clientii care au facut recent o achizitie sau care au abandonat un cos. Ultimii doi au o rata medie de 5 la suta.

Cum se calculeaza rata de conversie?

Calcularea ratei de conversie va va ajuta sa intelegeti mai bine cate persoane care va viziteaza pagina finalizeaza actiunea dorita. Un numar prea mic indica faptul ca pagina dvs. nu a implicat in mod corespunzator publicul tinta. Poate necesita modificari ale structurii si optimizarii paginii in sine daca nu face o treaba buna de a incuraja clientii potentiali calificati pentru a finaliza o conversie. Ar putea necesita, de asemenea, o reorganizare a intregului proces de marketing, daca clientii potentiali si traficul pe care le aduci nu se aliniaza bine cu cine ar fi interesat sa-ti cumpere produsul.

Formula de calcul a conversiei este relativ simpla. Luati numarul dvs. de conversii si apoi impartiti-l la numarul de interactiuni pe care le-ati avut. De exemplu, daca doriti sa calculati rata dintr-un anunt, puteti imparti numarul de clicuri pe care le-a avut anuntul la numarul de afisari. Daca doriti sa calculati rata de conversie a unei pagini de destinatie pentru inregistrarea unui buletin informativ prin e-mail, puteti lua numarul de persoane care se inregistreaza impartit la rata de trafic.

Multe dintre platformele pe care le utilizati pentru diferite parti ale strategiei digitale va vor ajuta sa calculati rate bune de conversie. De exemplu, daca utilizati Google Ads, acesta va va oferi rata de conversie a anunturilor dvs.  

Pe masura ce va construiti site-ul web si incepeti sa il optimizati, doriti sa obtineti o rata de conversie de baza la inceput. Acest lucru va va ajuta sa incepeti sa intelegeti mai bine modul in care modificarile pe care le aduceti site-ului dvs. afecteaza rata dvs. Daca rata se imbunatateste, vei intelege mai bine ce le place clientilor tai potentiali si ce ii incurajeaza sa se implice. In schimb, daca tarifele tale se inrautatesc, vei sti ca clientii tai nu raspund bine la modificarile pe care tocmai le-ai facut.

Urmarirea ratelor de conversie in timp va va ajuta, de asemenea, sa va faceti o idee mai buna asupra modului in care activitatea de conversie poate varia pe parcursul anului. Este posibil sa observati rate de conversie bune in anumite perioade ale anului, in timp ce acestea scad in alte momente. Acest lucru va poate ajuta sa intelegeti mai bine modelele clientilor si sa monitorizati modul in care aceste tarife se aliniaza cu ratele dvs. de venituri.

Identificarea acestor modele va poate ajuta sa va maximizati intelegerea site-ului dvs. si sa va asigurati ca continutul dvs. este pregatit pentru potentialii clienti pe tot parcursul anului.

Latest news

- Advertisement -spot_img

Related news