miercuri, octombrie 13, 2021

Cum sa alegi cea mai buna agentie de publicitate pentru afacerea ta

Exista multe modalitati de a va comercializa afacerea online: social media, PPC, e-mail, continut, SEO … lista continua. Agentiile de publicitate pot rezolva aceasta provocare pentru dvs., lasandu-va sa va concentrati pe munca pe care o faceti cel mai bine. Cu toate acestea, alegerea celei mai bune agentii de publicitate nu este o sarcina mica.

Exista zeci de agentii digitale cu care ati putea lucra. Deci, cum puteti alege cea mai buna agentie de publicitate pentru link building SEO? Nu va faceti griji, vom raspunde la aceasta intrebare in acest ghid. 

De ce sa lucrati cu o agentie?

Marketingul depinde de publicul dvs. De exemplu, daca vizati directori de afaceri, atunci va recomandam sa fiti vazuti pe LinkedIn. Daca vizati persoanele mai tinere, atunci Snapchat  si Instagram  sunt locurile unde trebuie sa va aflati. Si cu cei 2,27 miliarde de  utilizatori activi lunari ai Facebook care petrec in medie 41 de minute in fiecare zi pe site, practic, fiecare companie poate vedea rentabilitatea investitiei prin intermediul anunturilor Facebook.

Deoarece apar noi tactici de marketing in fiecare zi, poate fi dificil pentru antreprenorii ocupati sa ramana la curent cu ultimele tendinte, sa descopere cele mai bune modalitati de a utiliza diferite platforme si sa devina un maestru in fiecare domeniu al marketingului digital.

Acolo, angajarea unei agentii de publicitate va poate ajuta afacerea.

Angajarea unei echipe de experti pentru a gestiona aspectele mai tehnice ale strategiei dvs. de marketing va permite sa va concentrati asupra altor domenii ale afacerii dvs. de care va bucurati si faceti cel mai bine, mai degraba decat sa petreceti saptamani sau luni incercand sa gasiti persoana potrivita pe care sa o angajati si sa o instruiti.

In acest articol, vom trece in revista modul de evaluare a unei agentii de publicitate, intrebarile pe care ar trebui sa le puneti si cum sa decideti intre angajarea unei agentii sau gestionarea marketingului dvs. intern.

Ce fac agentiile de publicitate

Agentiile de publicitate pe internet va ajuta sa obtineti mai multe vanzari, utilizand diferite tactici de marketing pentru a va atrage clientul ideal si a va imbunatati prezenta online.

Serviciile oferite de agentii tind sa varieze foarte mult, dar, in general, va puteti astepta sa obtineti aceste servicii:

Cercetare de piata

Inainte chiar sa va ganditi la ce canale de marketing sa abordati, trebuie sa va intelegeti piata tinta din exterior. Daca nu, orice firma de marketing excelenta ar trebui sa poata efectua cercetari de piata pentru a afla cum sa va serveasca cel mai bine. Daca cineva incearca sa va vanda o abordare unica pentru toti, inseamna ca nu este alegerea potrivita.

Marketing de continut

Marketingul de continut este combustibilul care a construit multe companii de milioane de dolari. Majoritatea companiilor considera ca, crearea de continut de marketing inseamna doar sa scrieti cateva postari pe blog in fiecare saptamana si sa le plasati pe un site web. Dar cei carora le pasa de vanzari in raport cu valorile vanitatii isi dau seama ca este mai complicat de atat. Serviciile pe care agentiile le-ar putea oferi in cadrul marketingului de continut includ generarea de postari pe blog, crearea de infografii, scrierea SEO, analiza continutului si promovarea pe retelele sociale.

Google Ads

Google Ads este o modalitate excelenta de a atrage atentia potentialilor clienti chiar in momentul in care sunt constienti ca au o problema. Spre deosebire de publicitatea normala, marketingul de cautare este prezentat persoanelor care cauta de fapt o solutie la problema lor. Majoritatea oamenilor apeleaza la Google pentru a gasi un raspuns la problemele lor, astfel incat desfasurarea unei campanii Google Ads care vizeaza acesti clienti poate fi extrem de profitabila.

SEO

Obtinerea articolelor dvs. la un nivel ridicat in cautare nu inseamna doar cresterea „gradului de cunoastere a marcii” sau obtinerea mai multor vizualizari de pagina. Exista mai mult decat atat. Obtinand un nivel ridicat al continutului in cautare, veti putea capta clienti potentiali in etapa perfecta a calatoriei cumparatorului – chiar atunci cand isi dau seama ca au o problema si au nevoie de solutia dvs.! Desi exista agentii SEO specifice, majoritatea firmelor de marketing digital ofera acest serviciu.

Publicitate video

YouTube ajunge la mai multi tineri cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani decat primele 10 emisiuni TV primetime. Publicul masiv, combinat cu un angajament sporit, care vine cu marketingul video, face din anunturile video un loc minunat pentru a vedea rentabilitatea investitiei. Anunturile video pot fi vizate in functie de comportament demografic, online, locatie, interes, canal YouTube si multe altele.

Marketing mobil

Aproximativ 90% din cautarile mobile duc la actiune, iar peste 50% din cautarile mobile duc la cumparare. Atunci cand acea cautare este legata de o afacere locala, numarul respectiv este chiar mai mare: 75% din cautarile mobile locale au ca rezultat achizitii offline, iar termenii de cautare indica si intentia mare de cumparare.

Exista o varietate de optiuni pe care le are o agentie de publicitate atunci cand vine vorba de publicitatea mobila, cum ar fi anunturile YouTube mobile, publicitatea in aplicatii si campaniile de crestere a instalarii aplicatiilor mobile.

Latest news

- Advertisement -spot_img

Related news