OPTAR a semnalat Primăriei Bucureşti problemele infrastructurii pentru biciclete de pe tronsonul Buzeşti – Berzei

S-a tot vorbit despre infrastructura pentru biciclete de pe tronsonul Berzei – Buzeşti. OPTAR a făcut, la doua două zile de la inaugurare, o analiză a benzilor de biciclete de pe Uranus şi a prezentat-o, marţi dimineaţă, în cadrul Grupului de Lucru pe Mobilitate din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti. Mai jos sunt detalii, comentariile sunt la voi.

Analiza a fost realizată în urma testării infrastructurii pentru biciclete, fiind semnalate o serie de probleme şi abateri de la normele în vigoare.

Între acestea se află:

  • grătarele scurgerilor pentru apa pluvială sunt dispuse de-a lungul benzilor, putând prinde roţile bicicletelor sau la spargerea roţilor şi ducând, astfel, la dezechilibrarea şi accidentarea biciclistului.
  • modul de execuţie a marcajelor în zona intersecţiilor scade siguranţa rutieră prin faptul că obligă biciclistul să stea într-o poziţie în care vizibilitatea între biciclist şi şofer este scăzută;
  • şoferii sunt obligaţi să încalce legea de fiecare dată când intră sau ies cu maşina din garaj / curte – pentru că sunt obligaţi să încalce marcajele de linie continua.
  • există semafoare pentru biciclete în intersecţii unde nu există marcaje de traversare pentru biciclete;
  • nu există parcări pentru maşinile de aprovizionare, maşinile care fac livrări sau pentru clienţii magazinelor. Aprovizionarea magazinelor, efectuarea de livrări etc se face fie prin blocarea unei benzi de circulaţie, fie prin blocarea benzii pentru biciclete, fie prin blocarea trotuarului, fie prin transportul mărfii pe distanţe mari.

În urma discuţiilor, dl. Ion Dedu, preşedintele Grupului de Lucru din cadrul Primăriei Bucureşti, şi-a arătat disponibilitatea de a prezenta analiza făcută de OPTAR constructorului care s-au ocupat de lucrări.

Latest news

- Advertisement -spot_img

Related news