Liberalizarea serviciilor postale lasa spatiu de manevra profesionistilor. Total Post mai deschide puncte de lucru in 31 de orase

0
42
De la 1 mai, Total Post isi extinde reteaua de distributie in 31 de noi localitati si isi largeste echipa cu 180 de angajati. Dispeceratele nou deschise se afla in judetele Ilfov, Arges, Galati, Buzau, Ialomita, Olt, Covasna, Brasov, Dambovita si Valcea.

“Asa cum ne asteptam, liberalizarea pietei a dus nu numai la o crestere a concurentei, dar si la organizarea unui numar destul de mare de licitatii ale companiilor private pentru servicii postale. Total Post a reusit sa semneze doua contracte importante cu clienti din zona utilitatilor si telecom, generand o crestere a volumului anual de plicuri distribuit cu 17 milioane expedieri. Procesul de extindere a operatiunilor va determina angajarea a 180 de noi de postasi, astfel ca echipa Total Post va creste cu aproximativ 20%”, a declarat Dan Rosu, director de dezvoltare Total Post.

Total Post a furnizat in 2012 servicii postale cu o valoare de peste 35 milioane lei, reprezentand o triplare a cifrei de afaceri comparativ cu 2011 – 11 milioane lei. In acelasi timp, numarul clientilor care folosesc reteaua Total Post a fost in crestere cu 60% fata de 2011, ajungand in 2012 la peste 200 de companii. Printre acestia se numara UPC, BCR, CEC Bank, UniCredit Tiriac Bank, Apa Nova Bucuresti sau NextGen Communications. In 2012, compania a livrat 43 milioane scrisori, cu o crestere de peste patru ori fata de 2011 si se asteapta ca anul acesta sa ajunga la 55 milioane livrari.

Firma opereaza pe segmentul postei de scrisori, oferind serviciile aferente acestui sector: expedieri inregistrate si neinregistrate, servicii conexe traficului postal (tipar, servicii financiare).

Compania a fost fondata la sfarsitul anului 2009 si, in mai putin de 3 ani, a reusit sa formeze o echipa de peste 1.000 de angajati pentru activitatea curenta si 600 de colaboratori pentru proiectele punctuale, de anvergura. Domeniile din care provin cei peste 200 de clienti Total Post sunt cu precadere utilitatile, comunicatiile si institutiile financiare.

Dan Rosu, directorul de dezvoltare, are o experienta profesionala de peste 16 ani, din care 14 la nivel de senior management.Acesta ocupa in anul 1999 pozitia de director comercial retail in cadrul grupului RTC, in perioada 2002-2004 a fost avansat in calitate de Director Executiv al magazinelor Diverta, iar intre 2004 si 2008 a fost CEO al Diverta. La Diverta a fost resposabil de recrutarea persoanelor cheie si formarea unei echipe manageriale performante, administrarea retelei de peste 70 magazine, precum si de stabilirea strategiei si obiectivelor de business pe termen mediu.

In 2008 face trecerea catre sectorul serviciilor postale, ocupand pozitia de director general in cadrul TCE Post. Dupa trei ani in care a transformat business-ul TCE Post intr-unul profitabil, devine director de dezvoltare al Total Post Mail Services. Compania are aproximativ 1.000 de angajati, din care peste 75 % sunt localizati in cele mai importante regiuni ale tarii.

Dan Rosu este responsabil de optimizarea si standardizarea fluxurilor operationale ale companiei, coordonarea proiectelor de implementare ale clientilor noi, dezvoltarea si implementarea de noi proiecte privitoare la extinderea retelei de distributie precum si de lansarea unor noi linii de business.