Diferite moduri de a creste traficul catre site-ul dvs. web

Intrebati un agent de marketing sau un proprietar de afaceri ce si-ar dori cel mai mult in lume si probabil ca va vor spune mai multi clienti. Ce vine adesea dupa asta? Mai mult trafic pe site-ul lor. De fapt, 61% dintre specialisti in marketing spun ca cea mai mare provocare a lor este generarea de trafic si clienti potentiali.

Exista multe moduri prin care puteti creste traficul catre site-ul dvs. si, in postarea de astazi, voi impartasi cateva dintre ele.

Cum sa atragi trafic catre site-ul tau cu continut?

Ai un blog de afaceri

In primul rand, afacerea ta are nevoie de un blog in care sa poti publica in mod regulat continut util, de lunga durata pe site-ul tau. Acest lucru nu este negociabil.

  • Companiile care au bloguri primesc cu 97% mai multe link-uri catre site-urile lor web.
  • Companiile care au un blog primesc cu 55% mai multi vizitatori pe site-ul web decat companiile care nu au.
  • Marketerii cu bloguri au sanse de 13 ori mai mari sa genereze rentabilitate pozitiva a investitiei.

Cu cat oferiti mai multa valoare pe site-ul dvs., cu atat oamenii vor avea mai multe motive pentru a-l vizita. Si fara un blog, va fi greu sa faci majoritatea celorlalte strategii din aceasta postare (sau orice postare pe acest subiect, de altfel).

Concentrati-va pe subiecte in tendinte

Desi stirile si subiectele in tendinte va pot oferi o crestere a traficului pe termen scurt, ele nu merita timpul si efortul. Creati continut in jurul unor subiecte care vor fi intotdeauna de interes pentru publicul dvs. Aceste postari vesnic verzi vor acumula trafic si link-uri in timp, mai ales daca le reimprospatati in mod regulat (mai multe despre asta mai tarziu).

Scrie titluri irezistibile

Titlurile sunt una dintre cele mai importante parti ale continutului dvs. De fapt, studiile au aratat ca titlurile de blog eficiente pot genera cu 500% mai mult trafic . Fara un titlu convingator, chiar si cea mai cuprinzatoare postare de blog va ramane necitita. Stapaneste arta scrierii titlurilor, astfel incat cititorii sa-ti aleaga postarea pe SERP.

 Invitati-i pe altii sa acceseze blogul dvs

Nu numai ca autorii invitati va pot diversifica subiectele si perspectivele, dar vor dori sa impartaseasca articolul cu reteaua lor si sa faca linkuri catre el pe site-ul lor, ceea ce ar putea aduce noi cititori la dvs. Doar asigurati-va ca postati numai continut original de inalta calitate, fara linkuri spam (ca nu cumva sa primiti o penalizare Google si sa pierdeti trafic). Un set standard de reguli pentru postarea invitatilor va poate ajuta in acest sens si va poate mentine continutul pe marca.

Creati imagini extraordinare

Utilizati instrumente de design precum Canva pentru a ilustra concepte, a vizualiza date si a recrea diagrame in brandingul dvs. Cand alte site-uri va folosesc imaginile, vor trimite inapoi la site-ul dvs. In plus, Google afiseaza mai multe imagini in rezultatele cautarii obisnuite, oferindu-va mai multe oportunitati de a va clasa si de a creste atractivitatea (si, prin urmare, rata de clic) a rezultatului dvs.

Incorporati videoclipuri

Continutul bazat pe text este bine, dar videoclipurile pot atrage mai multi vizitatori si ii pot mentine implicati. Iata cateva modalitati de a utiliza videoclipurile pentru a obtine mai mult trafic pe site:

  • Incorporati videoclipuri in postarile de pe blog, astfel incat acestea sa poata aparea in rezultatele cautarii video
  • Faceti SEO pe YouTube pentru a va clasa mai sus pe YouTube, apoi adaugati linkuri catre site-ul dvs. in descrierea videoclipului.
  • Adaugati butoane de indemn direct in videoclipul dvs., care trimit oamenii pe site-ul dvs.

Aveti un centru de resurse

Videoclipurile si postarile pe blog nu sunt singurele tipuri de continut pe care ar trebui sa le creati pentru a va educa publicul si pentru a construi incredere. Nu uitati de infografice, ghiduri descarcabile, sabloane, seminarii web si multe altele. Pe masura ce creati acesti magneti de plumb si ii folositi in alta parte pe web, colectati-i pe o pagina de resurse. O biblioteca de continut multimedia va atrage cu siguranta vizitatori care se vor intoarce pe site-ul dvs. din nou si din nou.

Cum sa cresti traficul catre site-ul tau cu SEO

Deci exista o problema cu toate strategiile de mai sus. Nu vor genera trafic catre site-ul dvs. daca nimeni nu le poate gasi. Si avand in vedere ca prima pagina Google capteaza 71% din clicurile din traficul de cautare, aveti nevoie de o strategie SEO.

SEO este practica de optimizare a unui site pentru motoarele de cautare (deci optimizarea pentru motoarele de cautare) astfel incat sa poata fi mai vizibil in rezultatele cautarii pentru interogari relevante.  

Cuvinte cheie vizate…

Cuvintele cheie sunt cuvintele si expresiile pe care oamenii le introduc in motoarele de cautare si, dupa cum va puteti imagina, unele cuvinte cheie sunt cautate mai mult decat altele. Folosind instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, puteti vedea, de exemplu, ca cuvantul cheie „cum sa cresteti implicarea pe site” primeste doar aproximativ 10 cautari pe luna, in timp ce modul de crestere a traficului pe site obtine 300 de cautari.

Acesta din urma este un subiect de postare de blog mai bun daca doriti sa obtineti trafic.

 …cuvinte cheie cu coada lunga

Deci, cu cat volumul cautarilor este mai mare, cu atat potentialul de trafic este mai mare, nu? Nu asa de repede. Multe cuvinte cheie cu volum foarte mare sunt, de asemenea, foarte ample si foarte greu de clasificat (de exemplu, „site-ul” are un volum de 143.000).

Cuvintele cheie cu coada lunga, pe de alta parte, sunt mai usor de clasat si vor aduce cel mai relevant trafic catre site-ul dvs.

Plasati-va cuvintele cheie in mod strategic

Aceasta este baza SEO on-page — unde va optimizati continutul, astfel incat motoarele de cautare sa inteleaga despre ce este vorba si sa-l clasifice in cautarile relevante. Asigurati-va ca plasati cuvantul cheie vizat in urmatoarele locatii:

  • Eticheta de titlu (meta titlu)
  • Titlul H1
  • Cel putin doua titluri H2
  • In mod natural in organism
  • Primele 100 de cuvinte
  • Nume fisiere imagine si text alternativ
  • Meta descriere

Optimizati-va aspectul SERP

Doar includerea cuvantului cheie in meta descriere si meta titlu nu este suficienta. Trebuie sa optimizati aceste informatii importante pentru a le imbunatati atractivitatea pe SERP si pentru a incuraja mai multe clicuri organice.

  • Meta descriere: pastrati acest lucru intre 155-165 de caractere, indicati valoarea pe care cititorul o va obtine din postare si faceti-o actionabila.
  • Meta titlu: Creati aceasta valoare de 60 de caractere sau mai putin, cu cuvantul cheie aproape de inceput si indicati un fel de valoare sau beneficiu.

Adaugati link-uri interne

Cand creati si publicati continut, asigurati-va ca adaugati cel putin 1-3 link-uri catre alte pagini de pe site-ul dvs. la pagina respectiva. Acest lucru va ajuta la atragerea de trafic catre acele pagini, dar, de asemenea, mentine vizitatorii pe site-ul dvs. mai mult timp, ii face sa vada mai multe pagini de pe site-ul dvs. si  le permite sa obtina mai multa valoare din site-ul dvs. — toate acestea va imbunatatesc clasarea si genereaza mai mult trafic catre site-ul dvs.

Imbunatatiti viteza paginii dvs

V-ati vazut vreodata ca asteptati treizeci de secunde sa se incarce o pagina web? Nici eu. Daca site-ul dvs. dureaza o vesnicie sa se incarce, rata de respingere va fi vertiginoasa. Viteza a fost intotdeauna un factor de clasare, dar cu atat mai mult acum cu actualizarea experientei paginii. Asigurati-va ca paginile dvs. sunt cat mai optimizate din punct de vedere tehnic, inclusiv dimensiunile fisierelor de imagine, structura paginii si functionalitatea pluginurilor terta parte. Cu cat site-ul se incarca mai repede, cu atat mai bine.

Faceti site-ul dvs. receptiv

Astazi, mai mult trafic are loc pe dispozitive mobile decat pe desktop, asa ca, daca ii faceti pe vizitatori sa se ciupeasca si sa deruleze pe site-ul dvs., practic le spuneti sa mearga in alta parte. Chiar daca aveti un site web de baza, trebuie sa va asigurati ca acesta este accesibil si usor de vizualizat pe o gama larga de dispozitive, inclusiv smartphone-uri mai mici.

Implementati marcajul Schema

Implementarea markupului Schema (sau a altui format de microdate) nu va creste neaparat traficul catre site-ul dvs. web in sine, dar va fi mai usor pentru robotii motoarelor de cautare sa gaseasca si sa indexeze paginile dvs. Un alt beneficiu al utilizarii schemei pentru SEO este ca poate avea ca rezultat fragmente de site mai bogate, care pot imbunatati ratele de clic.

Actualizeaza-ti in mod regulat continutul

Chiar si continutul cel mai vesnic verde isi pierde stralucirea in timp, iar prospetimea continutului este un factor de clasare. Chiar daca postarea ta este inca clasata pe prima pagina a Google, ai fi surprins de ceea ce poate face o reimprospatare a continutului. O noua data de publicare pe SERP poate creste semnificativ CTR si va poate ridica cateva pozitii, ceea ce poate duce la o crestere a traficului.

Dar nu poti sa schimbi doar cateva cuvinte si apoi sa actualizezi data publicarii in postarea ta. Google stie mai bine decat atat. Iata cateva strategii, preluate din postarea mea despre cum sa obtineti mai mult trafic din continutul vesnic verde:

  • Actualizati si/sau adaugati informatii si statistici noi.
  • Inlocuiti imaginile invechite si/sau creati altele noi pentru a ilustra concepte.
  • Adaugati noi linkuri catre resurse mai recente.
  • Remediati link-urile si imaginile rupte.
  • Adaugati cuvinte cheie noi din raportul de interogari in Search Console (mai multe despre acestea mai tarziu).
  • Modificati meta titlul si meta descrierea.

Obtineti backlink

Unul dintre cei mai influenti factori de clasare Google este cantitatea si calitatea linkurilor catre site-ul dvs. Cu cat aveti mai multe link-uri de la site-uri credibile cu Autoritate de domeniu ridicata, cu atat va cresteti mai mult propria autoritate de domeniu. Cu cat DA este mai mare, cu atat rangul dvs. este mai ridicat si traficul dvs. este mai mare – ca sa nu mai vorbim de traficul pe care il obtineti pe site-ul dvs. din linkul in sine.

Exista mai multe strategii de construire a legaturilor care functioneaza, dar iata doar cateva:

  • Adresati-va site-urilor credibile si oferiti-va sa scrieti o postare pentru oaspeti in care puteti sa va trimiteti site-ul in corpul sau biografia autorului.
  • Utilizati un instrument SEO pentru a gasi link-uri rupte pe alte site-uri web si oferiti-l pe al dvs. ca inlocuitor.
  • Creati continut original, de inalta calitate, la care trebuie doar conectat.

Cum sa cresti traficul catre site-ul tau folosind retelele sociale

Marketingul pe retelele sociale vine cu mai multe beneficii, dintre care unul este traficul de recomandare catre site-ul dvs. Iata cateva modalitati de a transforma aceste platforme masive in generatoare de trafic pentru site-ul dvs.

Promoveaza-ti continutul pe retelele sociale

Nu este suficient sa produci continut grozav si sa speri ca oamenii il gasesc. Promoveaza-ti continutul pe cele mai populare canale de social media pentru publicul tau. Twitter este ideal pentru linkuri scurte, rapide (si tentante), in timp ce postarile Google Business pot ajuta site-ul dvs. sa apara in rezultatele cautarii locale. Daca sunteti o companie de produse B2C, s-ar putea sa gasiti o mare atractie cu site-urile sociale cu imagini, cum ar fi Pinterest si Instagram.

Acest lucru nu numai ca va genera trafic catre site-ul dvs., dar cu cat aveti mai multi ochi asupra continutului dvs., cu atat aveti mai multe sanse sa obtineti acele backlink-uri despre care tocmai am vorbit.

Adaugati hashtag-uri

Cand distribuiti continutul dvs. pe LinkedIn, Twitter, Instagram si alte site-uri prietenoase cu hashtag-uri, includeti hashtag-uri relevante pentru a imbunatati acoperirea postarilor dvs. Pastrati totusi hashtag-urile foarte specifice subiectului postarii, astfel incat sa puteti fi descoperit de catre persoanele cel mai probabil sa citeasca, sa distribuie si/sau sa creeze un link catre continutul dvs.  

Intervievati liderii de gandire din industrie

Crezi ca interviurile sunt doar pentru jucatorii din liga mare? Ai fi uimit cati oameni vor fi dispusi sa vorbeasca cu tine doar daca le-ai intreba. Trimite e-mailuri prin care solicita un interviu cu lideri de gandire din industria ta si publica interviurile pe blogul tau. Nu numai ca recunoasterea numelui va va spori credibilitatea si va creste traficul catre site-ul dvs. web, dar si intervievatul va impartasi probabil si continutul, extinzandu-i si mai mult acoperirea.

Adaugati butoane de distribuire sociala

Acesta este un castig usor de trafic pe site. Butoanele de distribuire sociala le permit cititorilor sa partajeze pagina pe care o citesc retelelor lor sociale in doar cateva clicuri.

O alta optiune este functia click-to-Tweet, unde oferiti un Tweet prescris pe care cititorii il pot publica cu un singur clic. Verificati daca vreunul dintre aceste plugin-uri este disponibil pentru site-ul dvs. si incercati.

Cercetati competitia

Daca nu ati folosit software precum BuzzSumo pentru a verifica ce fac concurentii dvs., sunteti intr-un dezavantaj. Aceste servicii cumuleaza performanta sociala a anumitor site-uri si continut, pentru a va oferi o vedere dintr-o privire asupra subiectelor care rezoneaza cu cititorii si, cel mai important, fac rasturnarea pe retelele sociale. Aflati ce citesc (si vorbesc) oamenii si emulati acest tip de continut pentru a aduce trafic pe site-ul dvs.

Posteaza la momentul potrivit

Aruncati o privire asupra analizelor retelelor sociale pentru a gasi momentele din zi si saptamana care atrag cel mai mult angajament din partea publicului si apoi sa distribuiti linkurile postarilor de pe blog. Incepeti cu cei mai buni timpi medii si cercetati datele pentru a le rafina de acolo.

Cum sa atragi trafic pe site-ul tau cu inregistrari

Directoarele de afaceri sunt o sursa promitatoare de trafic pe site, dar doar adaugarea site-ului dvs. la inregistrarea dvs. nu este suficienta. Este important sa va optimizati inregistrarile, astfel incat acestea sa se poata clasa pe platformele lor respective si sa fie vazute de utilizatorii locali.

Cel mai important este profilul dvs. de afaceri Google, deoarece o listare optimizata va poate ajuta sa va pozitionati pe Harti Google si Cautare Google. Facebook este, de asemenea, important, deoarece este al doilea director ca marime. Si nu uitati de site-uri populare. Pentru a va optimiza inregistrarile:

  • Completati fiecare sectiune disponibila.
  • Includeti categoria afacerii dvs.
  • Pastrati informatiile cat mai consecvente posibil intre listari.
  • Obtineti recenzii si raspundeti la ele.
  • Adauga poze.
  • Pastrati-va informatiile actualizate in mod regulat

Un profil de afaceri Google optimizat poate plasa site-ul dvs. in partea de sus a rezultatelor cautarii.

Mai multe moduri de a creste traficul pe site

Gazduieste webinarii

Oamenilor le place sa invete, iar seminariile web sunt o modalitate excelenta de a-ti transmite intelepciunea publicului care asteapta cu nerabdare. Combinate cu o campanie eficienta de promovare sociala, webinarii sunt o modalitate excelenta de a creste traficul catre site-ul dvs. Trimiteti un e-mail cu o saptamana inainte de timp, precum si un memento privind „ultima sansa de inregistrare” cu o zi inainte de webinar. Asigurati-va ca arhivati prezentarea pentru vizionare ulterioara si promovati-va webinarii pe scara larga prin intermediul retelelor sociale.  

Incepeti o comunitate online

Oamenii vor sa-si spuna parerea si sa cantareasca subiectele despre care se simt cu pasiune, asa ca construirea unei comunitati pe site-ul tau este o modalitate excelenta de a incepe o conversatie si de a creste traficul. Implementati un sistem robust de comentarii prin solutii terte, sau creati un forum dedicat unde vizitatorii pot pune intrebari. Totusi, nu uitati sa va gestionati comunitatea pentru a va asigura ca sunt indeplinite standardele minime de decor.

Participati la forumuri

Pe de alta parte, alaturati-va forumurilor si grupurilor de retele sociale, unde va puteti impartasi cunostintele. Includeti linkuri numai daca este permis si adecvat si, daca o faceti, nu publicati numai linkuri si nu includeti linkuri in fiecare postare. Si asigurati-va ca linkul este catre o anumita postare de blog pe un subiect relevant. Scopul principal nu este de a genera trafic catre site-ul dvs. Este pentru a adauga valoare si pentru a construi constientizarea marcii. Persoanele care sunt interesate vor cauta site-ul dvs. pe cont propriu sau vor merge la profilul dvs. unde va pot gasi site-ul.

Participati la conferinte

Indiferent de industria in care va aflati, sunt sanse sa existe cel putin una sau doua conventii si conferinte majore care sunt relevante pentru afacerea dvs. Participarea la aceste evenimente este o idee buna – sa vorbesti la ele este si mai bine. Chiar si un angajament decent la jumatate este o modalitate excelenta de a te stabili ca lider de gandire in industria ta si de a obtine o expunere semnificativa pentru site-ul tau.

Trimiteti continutul dvs. pe site-uri de agregare

Daca aveti un blog, probabil ca are un flux RSS care permite site-urilor de agregare sa afiseze cel mai recent continut dintr-un anumit subiect. Oamenii folosesc aceste site-uri pentru a-si urmari blogurile, site-urile de stiri si multe altele preferate si adesea opteaza pentru a primi e-mailuri cu aceste link-uri. Majoritatea agregatorilor iti vor gasi feedul singuri, dar exista unele agregatoare platite pe care sa le folosesti.  

Incepeti un buletin informativ prin e-mail

Un buletin informativ nu trebuie sa fie complicat.   Este perfect pentru persoanele care isi folosesc casuta de e-mail ca lista de lectura si este, de asemenea, grozav pentru postari pe subiecte pe care publicul tau ar putea sa nu stie sa le caute. De exemplu, aceasta postare despre copywriting emotional primeste aproximativ 1.000 de vizite de la cautare organica pe luna. Dar este un mare succes cu lista noastra de e-mail, generand peste 4.000 de sesiuni in doar cateva zile .

Ai grija sa nu-ti bombardezi cititorii cu prea multe e-mailuri sau chiar cu prea multe link-uri intr-un singur e-mail.  

Contactati buletinele informative prin e-mail

Exista buletine informative pentru fiecare subiect sub soare si multe dintre ele accepta propuneri si contributii. Faceti cateva cercetari pentru a gasi pe cei din nisa dvs. care cauta continut grozav si furnizati-l. Daca sunteti prezentat, nu numai ca veti inregistra o crestere a traficului, dar s-ar putea sa gasiti mai multi cititori obisnuiti care revin pe site-ul dvs. in mod regulat (sau sa va inscrieti pentru buletinul informativ!).

Creati un instrument gratuit

Ce este mai bun decat continutul gratuit si util? Instrumente gratuite si utile. Generatoare de idei, evaluari, chestionare, calculatoare si multe altele. Optimizati pagina de destinatie cu continut de forma lunga, iar instrumentul dvs. s-ar putea clasa organic. Faceti-l ceva pe care vizitatorii dvs. il pot folosi din nou si din nou si veti vedea o multime de trafic venind.

Face publicitate

Bine, deci acesta nu este gratuit, dar daca iti joci cartile corect, investitia ta se poate plati cu usurinta de la sine.

SEO este totul bine si bun (foarte, foarte bun), dar este nevoie de cateva luni de publicare consecventa pentru a acumula trafic, a construi link-uri si a castiga favoarea Google. Intre timp, poate doriti sa luati in considerare o campanie de publicitate platita. Reclamele de cautare, grafice si sociale sunt toate modalitati excelente de a atrage vizitatori foarte directionati pe site-ul dvs. la scara. Fiecare canal media cu plata are avantajele si dezavantajele sale, asa ca ganditi-va cu atentie la obiectivele dvs. inainte de a ajunge la cardul dvs. de credit.

Un loc bun de inceput este reclamele Google.  Daca sperati ca mai mult trafic catre site-ul dvs. va duce, de asemenea, la mai multe vanzari, va trebui sa vizati cuvinte cheie cu intentii comerciale ridicate ca parte a strategiilor dvs. de cautare platita. Da, concurenta pentru acesti termeni de cautare poate fi acerba (si costisitoare), dar castigurile pot merita.  

Instrumente pentru a genera trafic catre site-ul dvs

Urmariti valorile SEO in Google Analytics

Google Analytics este o sursa nepretuita de date despre aproape fiecare aspect imaginabil al site-ului dvs., de la cele mai populare pagini la datele demografice ale vizitatorilor. Urmariti indeaproape valorile dvs. SEO si utilizati aceste informatii pentru a va informa strategiile promotionale si de continut. Aflati ce subiecte sunt cele mai populare printre vizitatorii site-ului dvs., profilul demografic al vizitatorilor dvs., canalele de la care provin si multe altele, apoi valorificati si extindeti ceea ce functioneaza.

Vizualizati interogarile dvs. in Google Search Console

Google Search Console este foarte util in gasirea interogarilor care ii determina pe oameni sa gaseasca site-ul dvs. in rezultatele cautarii si sa faca clic pe el. Acest lucru va poate ajuta sa va asigurati ca paginile dvs. se clasifica pentru ceea ce vizati, sa gasiti cuvinte cheie noi de adaugat la o pagina existenta si cuvinte cheie noi pe care sa le vizati in totalitate. De asemenea, puteti vedea rata de clic organica in GSC si puteti remedia problemele de indexare.

Analizati SERP cu instrumente SEO

Instrumentele SEO all-in-one, cum ar fi Semrush si Ahrefs, va permit sa faceti cercetari de cuvinte cheie, sa obtineti analize de backlink, sa analizati SERP, sa identificati lacunele de continut si oportunitatile de clasare, sa va auditati site-ul si multe altele. Le poti folosi chiar si pentru a analiza pagini de pe site-urile concurentilor tai.

Auditeaza-ti site-ul cu evaluatori de site-uri web

Aceste instrumente iti vor audita, de asemenea, site-ul web pentru a gasi oportunitati de a-ti imbunatati clasarea si traficul, dar sunt putin mai usor de utilizat decat instrumentele SEO all-in-one. Rapoartele sunt usor de citit si ofera informatii si indrumari utile despre cum sa va imbunatatiti scorul. Unii analizeaza si alte aspecte ale site-ului dvs., cum ar fi accesibilitatea si lizibilitatea continutului. 

Latest news

- Advertisement -spot_img

Related news